.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکس سوسن کشاورز؛ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
عکس سوسن کشاورز؛ وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از احتمال معرفی سوسن کشاورز به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کابینه دهم خبر داد.

اسدالله عباسی در گفتگو با مهر با اعلام این مطلب افزود: «با خبر شده‌ایم که احمدی‌نژاد قصد معرفی خانم سوسن کشاورز را برای وزارت آموزش و پرورش دارد ولی از آنجایی که وی تاکنون سمت اجرایی نداشته، اصلا برای وزارت مناسب نیست و این به ضرر آموزش و پرورش است».

سوسن کشاورز معاون کنونی وزیر آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی است که تیرماه سال گذشته این سمت را بر عهده گرفت.

کارشناسان آموزشی معتقدند کشاورز دکترای فلسفه تعلیم و تربیت دارد و پیش از فعالیت خود در آموزش و پرورش استثنایی هیچ سمت اجرایی نداشته است.

اگر دکتر احمدی نژاد فردا کشاورز را برای آموزش و پرورش معرفی کند، مشخص می‌شود که وی هیچ شناختی نسبت به آموزش و پرورش ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مرداد 1388
خدا به جامعه فرهنگيان رحم کند
نا شناس 30 مرداد 1388
مطمئنا خانم کشاورز رای نمی آورد شما هم مطمئن باشید
حبیبالله آزادی 2 شهريور 1388
: بنام پروردگاری که اراده فرمود انسان اشرف مخلوقات آفریده وعقل و علمش کلید گشاینده تمام قفلهای بسته باشد وشد . انتخاب جسورانه ومعقولی است . به شرط ایجاد انگیزه قوی جهت همراهی وهمکاری رابطین و دست اندرکاران آموزش وپرورش از مدیران تا دانش آموزان ، و تفکر و تلاش خانم دکتر سوسن کشاورز ، مطمئنا تحولات شگرفی در آموزش وپرورش به وقوع می پیوندد . در صورت تمایل می توانم راهکار هایی ارائه دهم با آرزوی موفقیت ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.316 seconds.